De laan en de pad

Op de Paltz waren de beukenlanen gesnoeid. Een deel van de takken was al verzameld, het andere deel deden wij vandaag. Met z’n vieren dus de hele morgen bezig geweest. Wat een prachtige beukenlanen zijn het nu.

Dick sleept met takken

Overal zijn nu forse hopen, die snel zullen worden opgehaald

Dick en ik waren bezig in een zijlaan. Op de hoofdlaan waren Cees en Wim aan het werk. Daar had ik natuurlijk foto’s moeten maken, dan hadden we ook de prachtige bestrating van de laan kunnen zien. Die bestrating is zo mooi dat je hem eigenlijk wel wilt aanvegen!

Cees wees me wel op een pad die tegen een boom verscholen zat. Geen padje, echt een grote dikke pad. Geen idee wat voor soort het is, of het misschien een bijzondere is. Ik heb er geen snars verstand van, ik vond hem alleen maar heel groot (en ook een beetje eng).

Pad

Verder nog een foto van de voorstelling op de steenfabriek Bosscherwaarden ter ere van de 85e verjaardag van het Utrechts Landschap. MacBeth werd woensdag 22 augustus opgevoerd voor vrijwilligers en genodigden van het Utrechts Landschap. En Dick en ik waren er bij.
Het was een gezellige avond, die gelukkig droog bleef en waar iedereen vast en zeker van genoten heeft.

Op de steenfabriek Bosscherwaarden werd MacBeth opgevoerd door theatergezelschap FroeFroe

Dit bericht werd geplaatst in De Paltz. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

