Onze held

MaartenHet gesprek van de dag, afgelopen maandag: overal is Maarten!….. Maarten van het St. Janskerkhof. In de krant, op de billboards. Waar is hij niet? Ruig, met z’n rugzak en z’n helm en z’n lange wilde haarbos. Tegen het decor van de Koppelpoort, in half tegenlicht.

En dat voor slechts € 73,- (per maand?). Let op. Dat is de vanaf-prijs! Daar komt ie niet elke maandag voor, hoor! Ik dacht dat ie zich zo langzamerhand thuis voelde bij Utrechts Landschap. Maar daar lees ik niks over. Wel over dat ie zich thuis voelt bij Agis. Nooit geweten dat ie daar kind aan huis was…… Fysio-therapie? Toch niet omdat ie te hard in het bos gewerkt heeft?
En die tandartsdekking….. Die zou ik wel eens willen lenen, een paar weekjes.

We wisten natuurlijk wel dat ie af en toe een schnabbel had. Maar we dachten dat ie zich vooral op de stand up comedy had gestort. Blijkt ie ook nog fotomodel te zijn. We zullen het doorgeven aan Saskia!
Alle gekheid op een stokje. We zijn natuurlijk met z’n allen ontzettend trots dat we zo’n razend bekende Amersfoorter in de groep hebben.

Over Dick Bos

Wilt u meer over mij weten? Lees dan (als we in Nieuw-Zeeland zijn) ons blog "wvendb (in nz)" of: mijn blog "dickbos" (in origineel steenkool-Engels), of ons blog "hackfalls" (idem) - alles op wordpress. U kunt ook eens kijken naar mijn bijdragen op wikipedia-nl. (Gebruiker:Dick_Bos)
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

